Sæt dit præg på menuen

Der er næppe nogen derude, der ikke selv gerne vil sætte deres præg på menuen, når de holder et arrangement. Det skal være mad, der passer til lejligheden, og det samme gælder drikkevarerne. Maden skal også gerne være klar på et bestemt tidspunkt, lige som der kan være særlige ønsker til pauser undervejs.

Måske har du andre ønsker end dem, der kan være med til at gøre lige dit arrangement til noget helt særligt, og der er ingen grund til ikke at spørge hos os. Vi er vant til at holde et stort hus og have mange gæster, spisende eller ej, så vi er mere end bare lydhøre, når du skal planlæge dit arrangement.

Dine ideer ført ud i livet

Lige meget hvad du skal holde, så sikrer vi, at du får en rigtig god dialog med vores køkkenchef. Her kan I sammen planlægge ud fra dine behov, og hvad du godt kunne tænke dig. Køkkenchefen tager højde for alle de ting, du måske ikke lige tænker over. Det er en naturlig del af arbejdet her.

Menuen sammensættes som en god blanding af dine favoritter krydret med det, der er i sæson, når du skal holde dit arrangement. Det giver altid mad, der bare smager bedre, og det vil både, som du og dine gæster blive glade for.

Med mad i sæson er der også mange andre fordele, som mange ikke tænker over, hvor en af dem er prisen. Råvarer er altid billigere, når de naturligt er i sæson, og det er også her, de smager bedst. Det vil give mere lækre retter til dig og dine gæster, det gør køkkenets arbejde lettere, og det holder din pris nede, for mad i sæson er samtidig billigere.

Tid til pauser

Er det en større fest, så kan der være behov for pauser til alle gæsterne. Der skal være mulighed for at holde taler, synge sange eller bare strække benene mellem retterne. Det kan nemt aftales med køkkenchefen, også selvom du ikke helt kender omfanget endnu.

Det er tilsvarende vigtigt til kurser og seminarer, at der er en god pause. Bliver et program for sammenpresset, så vil de fleste ikke mene, at de reelt har fået noget godt ud af det, og de vil ikke have den samme energi til resten af dagen.

Vi sørger for det praktiske

Overlad det trygt til os, og vi er sikre på, at maden vil være en af de ting, der vil blive talt om i rigtig lang tid efterfølgende, sammen med resten af dagen, hvor de hyggelige og historiske rammer vil gøre det helt perfekt, om der er tale om bryllup, barnedåb, møde eller konference.

Mad er mere end bare frokost eller middag og vi leverer også det, der er brug for ind imellem. En kaffepause med noget til vækker altid jubel, og det giver mulighed for at snakke om det, der er sket indtil da i løbet af dagen.

Det er der, der er mulighed for at brainstorme og sikre, at dagen bliver en endnu større succes. Noget vi kun kan anbefale.