Lad os tage os af det hele

Hos os er ingen udfordring for stor. Vi foretrækker i øvrigt at se på alle opgaver som en fornøjelse og ikke som en udfordring, for som borgerforeningenshus er vi til for alle i vores lokalområde lige som for alle dem, der kommer langvejs fra.

Vi ønsker at være det sted, hvor alle ønsker at samle sig, om det er til møder, kurser eller konferencer, om det er fester, bryllupper og runde fødselsdage eller om det er lokale foreninger, der skal have et godt sted at være både til enkeltstående arrangementer, men også til de tilbagevendende.

Hvad skal du gøre?

Du får al den indflydelse på dit arrangement, som du ønsker. Du kan overlade det hele til os og lade dig overraske af alt fra menuen til borddækningen, eller du kan have en finger med i det hele, så det bliver lige den drøm du har.

Det eneste du skal er at komme lidt før dine gæster, så du er klar til at tage imod dem alle. Vi sørger for alt det arbejde, du ikke gider til lige dit arrangement. Alt vil stå klar fra stole og borde over maden, der serveres til den aftalte tid.

Selv opvasken og oprydningen sørger vi for, så du bare kan nyde hele dagen eller aftenen. Sker der noget undervejs. Det kan være alt fra spontane festsange og taler til en god debat på et kursus, så er det heller ikke noget problem, for vi indretter os gerne, så det hele bliver perfekt.

Plads til mange

Om du skal bruge nogle af vores lokaler, eller om du skal have fulde huse, så er det heller ikke noget problem. Flere selskaber på en gang eller et stort, det tager vi med et smil. Vores køkken er stort og vores personale blandt de bedste, der er derude.

Er du fra lokalområdet, så kender du os nok i forvejen. Vi er det sted, hvor alle har været mindst en gang til et eller andet arrangement, og vi er også stedet, hvor rigtig mange kommer igen, for her er der højt til loftet og plads til det hele. Det er sjældent, at du under det samme tag finder alt dette. Små og hyggelige lokaler til dem, der kan rumme et helt teater eller en koncert.

Vi vil gerne have besøg

Vi har mere end bare den gode placering og de helt rigtige lokaler. For vi har det ekstra, der skal til for at gøre det til det bedste arrangement. Den ting, der gør dette til et hyggeligt og hjemligt sted at være. Som en forvokset dagligstue.

Det, vi ved, er, at den hygge altid gør noget for den gode stemning. Det giver bedre møder med bedre indhold, det giver konferencer bedre resultater, og det giver mindeværdige fester, der vil blive husket i mange år. Derfor betyder omgivelserne og det indhold, du får, meget mere end du tror. At det også er nemt at kigge forbi for alle, uanset hvilken slags transport, du bruger, det er endnu en af vores mange fordele.