Lad os hjælpe dig med at fejre dagen

Lad os være helt ærlige – vi elsker fester. Om det er bryllup, barnedåb, konfirmation, jubilæer, runde fødselsdage eller noget helt andet, så er vi de rigtige til at sørg for de bedste omgivelser og den bedste mad.

Når der skal holdes fest, så er der mange, der med god grund, ikke selv har lyst til at skulle styre køkkenet. Til et bryllup siger det sig selv, men til mange andre arrangementer er det også lækkert, at der ikke skal tænkes på noget som helst andet end at nyde selve festen og kunne være sammen med gæsterne.

Det er her vi kommer ind i billedet, for ikke kun kan vi sikre, at vi tager hele køkkentjansen og sørger for, du får lige den menu, du gerne vil have til denne store begivenhed, men vi sørger samtidig for, at lokalerne er indrettet, lige som du gerne vil have det.

Der pyntes op og dækkes bord

Vi gennemgår gerne bordplanen med dig, så om du er til små borde til intim snak mellem gæsterne eller til en stor og klassisk hestesko, hvor festens hovedperson eller hovedpersonerne kan sidde og trone sammen, det er op til dig. Vi kan sætte op i samtlige lokaler efter behov, uanset om du skal have mange gæster eller få.

Samtidig er det ikke en rigtig fest uden muligheden for at pynte op til den. Det sørger vi også for, og sammen kan vi snakke om dine ideer til, hvordan der skal pyntes, hvad enten det er med store blomsteropsatser på alle borde eller et lokale fyldt med balloner.

Det er din fest, og vores hyggelige lokaler skal bære præg af netop dette. Som sagt elsker vi en god fest, og vi kan sikre, at omgivelserne er lige, som du gerne vil have dem, så du kan nyde dagen og alle gæsterne.

Plads til mad og drikke

Ingen fest uden mad og drikke, og her står vi klar til at vende dine ønsker til menuen også. Vores køkken kan uden problemer sikre god mad også selvom der kommer rigtig mange mennesker til din fest.

Er du til tre klassiske retter, så er det ikke noget problem, og det samme gælder, hvis du foretrækker noget mere moderne, eller det skal være et frokostbord. Frokostgæster eller gæster til aften – den klarer vi også. Igen, da det er din fest.

Samtidig tager vi også en god snak om de drikkevarer, der skal på bordet. Middag med vin eller frokost med øl og brændevin. Det samme gør vand, danskvand og sodavand til alle dem, der ikke er til det andet.

I gode hænder

Vi glæder os til du skal holde din næste fest hos os, og vi er klar til at sikre, det bliver den bedste fest. Vi ved, du ikke finder mere charmerende omgivelser, der samtidig har så god en beliggenhed. At holde en fest i lokaler, der emmer af historie, det er altid med til at gøre det endnu bedre, og den mad, vi vil servere, vil være det sidste prik over i’et.