Ikke kun til nærmiljøet

Forsamlingshuset er dog meget mere end bare et hus for dem, som bor i området, det er også en rigtig god mulighed for at afholde kurser, og der er mulighed for at bespise op til 200 personer af gangen. Der er god plads til at holde en mindre konference og sikre, at alle får gode forhold under hele forløbet. Det er nemlig ikke sådan, at dem udefra får en anden behandling, det er nemlig med samme hjertelige og hjemlige hygge, at alle vælger at komme her.

Alt du har brug for

Vi har sikret, at vi har gode IT-forbindelser, og at vi kan imødekomme alle de krav, der er, når man skal afholde kurser i dagens Danmark. Vi ved, at uden mad og drikke, så er der ingen, som kan fungere, derfor vil der blive kræset om kursusdeltagerne fra det øjeblik, de sætter foden inden for døren, og der vil som minimum være morgenmad og frokost. Normalt er frokosten en stor buffet med mange retter, så alle kan med sikkerhed finde noget, som de vil kunne lide.

Er det til et kursus, som trækker ud, så vil der være mulighed for at få aftensmad også. Det er dog noget, som skal aftales særskilt, men det er bestemt noget, som vi kan imødekomme. Det vil være en lækker to eller tre retters menu, som mange vælger at benytte sig af, og vi har mange, som vender tilbage, når de skal afholde kurser, for hos os får de en behandling, som er noget ganske særligt.

Service til hele dagen

Når vi skal afholde kurser, vil der om eftermiddagen være kaffe og kage for at sikre, at der ikke er nogen, som løber tør for energi, og vi sørger selvfølgelig for, at der er rigeligt at drikke, og der vil også være frisk frugt, som kan være med til at sikre, der er energi til at være på både mentalt og fysisk hele dagen.

Det samme er gældende, når vi har større teaterforestillinger eller koncerter. Der vil der også komme mange fra andre steder end lokalområdet, og der kan vi tilbyde mad og drikke til at fuldende det hele, så alle kan tage hjem efter at have haft en god aften.

Hvis du ikke kender os og huset

Til dem, som kommer udefra, så er selve huset en historie i sig selv, og det har i over 100 år tjent nærmiljøet, og nu også dem, som kommer udefra, og som måske har været her på kursus og nu ønsker at vende tilbage for at holde deres bryllup, fødselsdag eller andet her på stedet.

Vi står klar ved telefonerne for at sikre, at du kan booke hos os, uanset hvad det er, som du skal bruge vores faciliteter til, og vi er altid parat til at vende en menu, som passer ind i din smag, og hvad du ellers havde tænkt dig. Det kan være til konferencer, kursuser eller til den private fest.

Vi har som oftest rygende travlt, så at fange os på telefonerne kan nogle gange være svært, så vi anbefaler altid, du skriver en mail til os, og så ringer vi tilbage hurtigst muligt, så vi kan sikre, du får mulighed for at afholde dit arrangement i gode omgivelser.