Alt for nærmiljøet

Med en beliggenhed som vores, så er det mere end bare naturligt, at vi er der for alt, hvad der foregår i og omkring Nyborg. Det er nemlig ikke kun historisk set, at borgerforeningenshuset har været stedet, hvor alle har kunne mødes til alle former for arrangementer.

Alt det, der har foregået bag de historiske vægge, det ønsker vi at fortsætte med på alle måder. Huset er skabt til alle former for sammenhænge, både de hyggelige og sociale, som de erhvervsrettede.

Her er plads fra alt fra dansehold, korsang, spejdermøder, erhvervskonferencer og fest. Det, du altid kan være sikker på, er, at der er højt til loftet og god stemning. For os er alle kunder lige vigtige, og du vil opleve, du bliver behandlet som en konge eller dronning, når du kommer her.

Plads til børnene

Der er altid plads til gæster, uanset deres alder. En god fest med børn er ingen hindring for os. Tværtimod så bringer børn altid latter og glæde med sig, og de vil kunne få timer til at gå med at udforske det slot, som vores bygning minder om.

En del af det at være barn er også, at en almindelig menu som regel ikke er deres idé om god mad. Det sørger vi også for, at der skal være noget rigtig godt til de små størrelser, både når det kommer til maden, og når det kommer til drikkevarerne.

Når der skal være fest, så er sodavand noget af det, der betyder rigtig meget for de små. Derfor skal det helt sikkert være en del af den menu, vi sætter sammen. Er der behov for slikposer eller andet, der kan underholde dem til en fest, der nemt kan være lidt lang og kedelig, når man er lille, så er det heller ingen hindring.

Plads til lokallivet

Mange grundejerforeninger og andelsforeninger kan også have brug for et sted at afholde generalforsamling. Vi foreslår vores borgerforeningenshus, for her er der god plads til jer alle sammen, og samtidig kan vi sørge for, at der er noget at drikke og noget til den søde tand, så der kommer styr på budgetter og planer.

Eller er det en juletræsfest for alle børnene på en gang, så rummer vi pladsen til et stort juletræ og med sikkerhed muligheden for, at selveste julemanden kender vores adresse, så han ikke går glip af alle de søde og artige børn.

Er det motion eller sang, du har i tankerne, så er det også vores lokaler, der er en mulighed. Igen er både pladsen hos os og beliggenheden noget, der gør, at vi ligger lige for. Det skal være nemt for alle at komme til, og for os skal det være det sted, man som lokal har lyst til at komme.

Det lokale præg

Faktisk mener vi ikke, at smukke bygninger som vores, skal stå tomme mere end højst nødvendigt. Så lige meget hvad dit arrangement er, så skal du endelig tage fat i os, for vi kan helt sikkert sørge for, at dit arrangement bliver en lokal succes.