Alle er velkomne

Hvis der er noget, som de forskellige forsamlingshuse og andre folkelige samlingspunkter er kendt for over hele landet, så er det, at alle er velkomne, og at mange af dem laver mad, som vor mor lavede den. Desuden har de en meget folkelig tilgang, og de har arrangementer af alle slags, fra kurser til lokalaftener med teater og koncerter over lokale bankoforeninger, som har ugentlige arrangementer.

Det samme gælder for vores borgerforeningshus, der er nemlig liv og glade dage, og det er med sikkerhed, at du kan finde mindst et arrangement, du i den kommende tid gerne vil deltage i.

I mange af forsamlingshusene er der en god gammeldags kogekone, og der er virkelig mad, som vil tiltale dem, som er til mad næsten så god, som den vor mor lavede. Det er jo selvfølgelig selskabet og mange andre ting, som trækker folk til, men det, som gør de kommer tilbage igen og igen, er ofte maden, for mad er jo lig med hygge sammen med gode venner.

Brug dit lokale mødested

For lokalmiljøerne så er der mange, som ikke kunne drømme om at holde deres egne højder andre steder, og der er mange, som vælger at holde bryllup, barnedåb og begravelser i deres lokale forsamlingshus.

På mange måder så er det forsamlingshus, som du finder i de mindre byområder, et samlingspunkt for en by og for deres opland, og det er der, hvor alle ved, at der er liv og glade dage. Ofte er det de lokale, som står for det hele, og det er alle generationer som bruger det som samlingssted.

Det er kun fantasien, der sætter grænser for, hvad et forsamlingshus kan bruges til, men en af de største fordele er, at du kan være sikker på rigtig god mad i hyggelige omgivelser, som er blandt det, vi danskere sætter pris på.

Her er det ikke anderledes, og bliver du lokket af den gode stemning og den gode mad, så vil du blive rigtig glad, når du opdager, at det nemt er noget, du kan betale dig fra, for priserne matcher det folkelige islæt, et sådant mødested skal have.

Det er dit borgerforeningenshus

Meningen er helt klar. Det er vores hus, et fælles hus, hvor der er plads til alle. Derfor bydes der velkommen på den bedst tænkelige måde, lige meget hvad dit formål med at besøge os er. Det er et hus, der er skabt til liv, og derfor sikrer vi, at omgivelserne er til netop dette, om det er fest og farver eller om det er kursus eller møde i erhvervslivet.

Tag endelig fat i os, så også du kan finde ud af, hvad vi kan tilbyde dig hvad angår hyggelige lokaler, god mad og drikke og en superb beliggenhed. Med rammer som vores, så er vi nemlig helt sikre på, at lige meget hvad du skal holde, så er du sikker på, det bliver en stor succes hos os.

Vi glæder os til at se dig og alle dine gæster, unge som gamle, der alle skal være så velkomne.